gototopgototop
گلدیران ال جی
 

 نخستین پایگاه آی تی شرق کشور

توجه رسانه های مختلف به موبایل جی2 الجی

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب پی دی اف

 طی دو ماه گذشته بارها بارها از امکانات مختلف جی 2 گوشی بی نظیر و فوق العاده ال جی صحبت کردیم.

سایت های مختلف نیز بررسی های متفاوتی را در مورد این گوشی انجام داده اند و به مقایسه های مختلف بین این گوشی با دیگر برندها پرداخته اند.

بجهت راحتی بیشتر شما بازدیدکننده محترم، لینک مقالات بررسی گوشی ال جی جی2 را بشرح زیر گردآوری کرده ایم.

بررسی نارنجی برای یک انتخاب درست؛ سه پادشاه در یک اقلیم
 
 
 
 
 

بررسی ایسنا از LG G2؛ افسانه‌ای از سرزمین ققنوس
 
 
 
 

بررسی LG G2 توسط زومیت
 

 

  • حسین

    بنام خدا
    با سلام
    دوره حضور بخش موبایل ال جی در ایران به سه دوره تاریخی قابل تقسیم بندی است .
    در دوره اول در سال 1386 با شریک تجاری تولیدی خود در ایران شرکت مادیران اقدام به تولید گوشیهای تلفن همراه نمود البته تا این زمان گوشیهای ال جی موجود در بازار توسر وارد کنندگان خرده پا وارد می شدند در دوره دوم همکاری با شرکای تجاری شامل شرکتهای یاس که اولین شریک تجاری ال جی در خصوص عرضه و نه تولید گوشیهای همراه محسوب می شد و از تیر ماه 1391 همکاری همزمان با شرکت ماناتل بعنوان دومین شریک تجاری ال جی در توزیع تلفن های همراه هوشمند بدین ترتیب با ایجاد رقابت بین شرکتهای یاس و ماناتل باعث افزایش تبلیغات محیطی و شناخته شدن نسل جدید تلفن های همراه در بین ایرانیان گردید این دو شرکت همچنان به فعالیت خود در بازار ایران ادامه می دهند و در دوره سوم ورود مستقیم ال جی به بازار ایران بود در تیرماه امسال اولین فروشگاه عرضه مستقیم تلفن های همراه این شرکت در میدان تجریش تهران در طبقه پنجم پاساژقائم بود که به نظر از نظر مکان یابی محل مناسبی برای این فعالیت نمی رسید همزمان آقای بنیامین دارمی مدیر سابق بخش بازاریابی تلوزیون ال جی هم به عن.ان مدیر بازاریابی بخش تلفن های هوشمند ال جی منصوب شدند به این امید که موفقیت ال جی در تسخیر بازار تلوزیون ایران و رسیدن آن به جایگاه دوم فروش تلوزیون در ایران مجددا تکرار شود و متعاقب آن در اواخر شهریورماه امسال دومین فروشگاه مستقیم تلفن همراه ال جی در طبقه همکف پاساژ علاعدین افتتاح شد که بر خلاف فروشگاه اول از نظر مکان یابی در بهترین مکان ممکن و در بورس تلفن همراه تهران قرار داشت ازمهمترین اقدامات الجی در دوره سوم فعالیت ایجاد غرفه فروش موبایل در فروشگاههای صوتی و تصویری ال جی و امکان مشاهده و بررسی امکانات این گوشیها از نزدیک بود و میتوان گفت از نظر بنده نقطه اشکال در کار ال جی در این دوره تمرکز بیش از حد بر روی یک مدل یعنی G2 که گل سر سبد ال جی نیز محسوب میشود و تبلیغات محیطی بیش از حد در مورد این مدل از نصب بنر به ارتفاع پاساژ علاعدین تا اختصاص تمام تیر های مسیر خط ویژه خیابان جمهوری به نصب تبلیغات این گوشی اگر دقت کنیم تجدید حیات سونی و ال جی در بخش تلفن های همراه هوشمند در ایران از اوایل سال 1391 و بطور همزمان شروع شد قطعا هزینه تبلیغات سونی در این بخش کمتر از ال جی بوده اما در حال حاضر بعد از سامسونگ این سونی است که رتبه دوم در بازار تلفن های همراه هوشمند را در ایران در اختیار دارد در حالی که محصولات سونی در میان گوشیهای هم تراز ال جی گرانتر هم هست از نظر نگارنده علت آن مشخص است .
    1- تمرکز تبلیغات ال جی بر روی یک محصول یعنی G2 بدون توجه به نیاز ها ی متنوع و سلیقه های گوناگون و توان اقتصادی اقشار مختلف جامعه مقلا بنظر من که طالب استفاده از فن آوری نسل سوم تلفن همراه هستم و می خواهم بطور همزمان از شماره کنونی تلفن همراهم که از سالها پیش در اختیار دارم هم استفاده کنم و دوست دارم تلفن همراهم بقول معروف نازک و در جیب کت و یا پیراهن هم قابل حمل باشد بنظرم اپتیموس ال 7 با سیستم عامل محبوب اندروید و امکانات تلفن های همراه هوشمند در حد متعارف با قیمت 710 هزار تومان بهترین گرینه است زیرا در مقابل G2 توانایی پشتیبانی پشتیبانی و نصب همزمان دو سیم کارت نسل دوم ( همراه اول) و نسل سم ( رایتل ) را که اهمیت زیادی برایم دارد و حسن جمع و جور بودن را برای من که عادت حمل کیف و یا بستن کیف موبایل روی کمربند را ندارم و دوست ندارم گوشی را در حین حرکت در دستم بگیرم را دارد آنقدر در مورد قیمت G2 همه جا نو شته اید که بسیاری از مردم باور نمی کنند با 250 هزار تومان هم میتوان گوشی ال جی اصل مانند مدل T3 خرید .
    2- در اقتصاد با واژه بازده منفی آشنا شدید تبلیغات بیش از حد هم تاثیر روانی منفی دارد چون بیننده می داند که هزینه این تبلیغات در نهایت از جیب خریدران پرداخت می شود و تاثیر مستقیم بر قیمت نهایی محصول دارد .
    3- خلاقیت در طراحی و توجه به نیاز و سلیقه مشتری از مهمترین ویژگیهای ال جی است و هیچگونه حساسیتی هم از بابت تقلید از ایده های ال جی در بین سایرین ندارد فن آوری ماشین زمان و نصب حافظه داخلی در سال 2008 برایاولین بار توسط ال جی به جهانیان معرفی شد و امروز همه گیر شده فن آوری انتقال مستقیم نیرو از موتور به دیگ لباسشوئی یا Direct Drive برای اولین بار توسط ال جی بهجهانیان معرفی گردید واکنون بسیاری از تولید کنندگان از سامسونگ و دوو گرفته تا ویرپول و برندهای چینی از این فن آوری در تولیدات خود استفاده می کنند و یا طراحی سینما اسکرین ال جی با لبه باریک و پایه روبان که رد آن را در تولیدات سونی تا تی سی ال میتون دید و ... عرضه G2 با طراحی شبیه با گوشیهای سامسونگ مورد انتظار مشتریان این برند نبود هر چند خلاقیت هایی مانند انتقال دکمه های کناری به پشت و ... را در این مدل نظاره گر هستیم .
    4- تکیه بر وضوح عکس 13 مگاپیکسلی و لرزشگیر دستی اپتیکال دوربین در حالیکه هیچگاه کیفیت تصاویر دوربین های موبایل با دوربین های عکاسی و فیلمبرداری ک صرفا به همین منظور تولید شده اند قابل قیاس نیست مثلا بعلت محدودیت در حرکت لنز به عقب و جلو زوم اپتیکال دوربین های تلفن های هوشمند محدودو بوسطه کوچکی لنز در مگاپیکسل های بالا هم کیفیت تصاویر آنها پائین است بطور مثال کیفیت تصاویر دوربین های عکاسی دیجیتال 13 مگاپیکسل با هیچیک از تلفن های همراه قابل قیاس نیست و وقتی خریداران تصاویر گرفته شده با موبایل را با دوربین خود مقایسه می کنند بقول معروف توی ذوق آنها می خورد بجای این موضوع در نقاط قوت مثلا همکاری ال جی و گوگل و عرضه نسخ جدید سیستم آندروید طبق سنت همیشگی گوگل با سری جدید گوشیهای سری نکسوس ال جی و یا تحمل فشار بدنه گوشیهای G2 امپراژ بالا و مدت زمان شارژ گوشی قیاس کیفیت صفحه نمایش و مقایسه فن آوری آن با فن آوری گوشیهای رقیب زاویه دید بالا و غنای رنگ آن و .... باید بیشتر تکیه می شد .
    5 - در طراحی نسل بعدی علاوه بر ایجاد هویتی مستقل در طراحی مانند سری اکسپیریای سونی توجه به خواستها و نیاز مشتریان و تولید حداقل یک مدل با بدنه فلزی و مقاوم در برابر فشار و آب و گرد و غبار و دارای درگاه اتصال حافظه جانبی از نوع میکرو اس دی ضروریست
    موفق باشید .

  • مدیریت سایت  - پاسخ به حسین

    با سلام و سپاس
    همانطور که میدتنید در حوزه تبلیغات بسیار ضعی عمل میکردیم. هم اکنون نیز با توجه به اشرافی که در شما سراغ داریم حتما میدانید هنوز تبلیغات گسترده معناداری را در بازار نداریم.
    با این حال خوشحالیم که حضور به موقع گوشی جی 2 با پردازنده اسنپدراگون 800 در زمانی خاص و منطقی باعث دیده شدن بیش از پیش گوشی شد.

    در زمینه بدنه فلزی نیز همانطور که میدتنید انجام اینکار ممکن اما پیرو آن افزایش قیمت گوشی را داشتیم.
    خبر خوش آنکه به احتمال زیاد در آینده نزدیک ایده های خلاقانه ال جی را با بدنه ای صیقل خورده و مستحکم خواهیم دید.

    با سپاس

نظرات
جزئیات تماس شما:
نظر:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img]   
امنیت
کد آنتی اسپم نمایش داده شده در عکس را وارد کنید.
 
بنر

با ما تماس بگیرید!

طرح سؤالات، نظرات و پیشنهادات

  • تلفن: 37666603-051
  • فاکس: 37678660-051
  • ایمیل: info [at] lgnews [dot] ir

گلدیران، روی خوش زندگی

گلدیران ضمانت خرید شماست

 

اخبار ال جی را در توییتر دنبال کنیدبه صفحه ال جی در فیس بوک بپیوندید

ال جی نیوز را در فیس بوک دنبال کنید

همراه با ال جی نیوز

مشاوره رایگان طراحی سایت

آدرس نمایدنگی های رسمی ال جی گلدیران

نرم افزارهای تلفن همراه ال جی

تلویزیون UD اولترا اچ دی ال جی

دانلود راهنمای محصولات ال جی با ضمانت گلدیران

مسابقه عکس سه بعدی ال جی

عضویت در خبرنامه

خبرنامه ال جی نیوز

نام:

ایمیل:

آخرین ویدیوها

 

افراد آنلاین

ما 10 مهمان آنلاین داریم

ایمن شده بوسیله كوير پاژوب سایت كوير پاژ